În pofida crizei economice, companiile au continuat, în 2011, să sprijine programele sociale de integrare şi reintegrare educaţională ale organizaţiei Salvaţi Copiii România. Managerii au înţeles că investiţia în educaţie egală pentru toţi copiii se converteşte într-o investiţie sigură pentru societate.
Ediţia a 11-a a Festivalului Brazilor de Crăciun organizat anual de Salvaţi Copiii România a strâns 214.000 de Euro (83.100 de Euro din licitaţia brazilor şi vânzarea biletelor de tombolă şi 131.000 de euro din sponsorizări). De aceşti bani vor beneficia aproximativ 2.500 de copii şi familiile lor, care vor fi introduşi în programele de integrare şi prevenire a abandonului şcolar.
La această ediţie, 26 de brăduţi originali şi spectaculoşi, realizaţi din cele mai diverse materiale, au fost creaţi de următorii designeri români: Venera Arapu, Wilhelmina Arz & Burberry, Cristina Bâtlan & Musette, Claudia Castrase & Damiana Ormenişan & Sephora, Alexandru Ciucu, Lena Criveanu & Hansen Design, Rhea Costa şi Malvina Cervenschi, Kristina Dragomir, Alexandru Ghilduş şi Mihnea Ghilduş, Mihaela Glăvan, Philippe Guilet & Iconique Class Studio, Adelina Ivan, Rita Mureşan & Santa Margherita, Ioan Nemţoi, Carmen Ormenişan, Oxette, Stephan Pelger, Cristian Samfira, Mirela Stelea, Iris Şerban & Square One, Agnes Toma, Ana Wagner, Isabela Walter & Fabrica Dada, Luana Ibacka & Bellagio Casa, Dj Wanda & Gett's şi Salvaţi Copiii.
Dintre cei 11 brazi intraţi în licitaţia serii, suma cea mai mare, 19.000 de euro, a fost obţinută de bradul creat de Ioan Nemţoi şi oferită de BRD.
În primele zece ediţii, Festivalul Brazilor de Crăciun a reuşit strângerea sumei de 2.250.000 euro, bani folosiţi pentru reintegrarea şcolară a 17.000 de copii care muncesc, facilitarea accesului la educaţie şi prevenirea abandonului şcolar pentru copiii din comunităţile sărace. De asemenea, f