Am vrut sa cred ca Mircea Lucescu nu a dat declaratia publicata de presa in privinta circumstantelor accidentului sau de masina. Si am asteptat mai bine de 24 de ore o infirmare. N-a venit, desi afirmatiile sale au facut valuri in toata mass-media. Asadar nu e nimic de infirmat.
Mircea Lucescu il acuza de rea intentie pe vatmanul tramavaiului cu care a intrat in coliziune: "Tramvaiul putea evita coliziunea! L-am zarit de la zeci de metri distanta si mi-am imaginat ca va frana. Sa ma ierte Dumnezeu, dar parca a vrut sa dea peste mine!".
Vatmanul in cauza, aparent cel putin un om serios si decent, trecut de prima tinerete, se apara si spune ca a facut tot ce a putut sa evite masina d-lui Lucescu. CV-ul sau profesional ii valideaza afirmatia: 19 de ani de activitate si niciun accident din culpa proprie.
In plus, mai sunt si datele tehnice explicate de un alt vatman cu experienta, citat de Ziare.com:
"In primul rand, un tramvai gol are 30 de tone. Pe jumatate plin, trece de 40 de tone. La o viteza legala de 30 de kilometri pe ora, distanta de franare este undeva intre 30 si 40 de metri. Ganditi-va ca mai sunt si alte circumstante, de pilda locul unde s-a produs accidentul este usor in panta. In aceste conditii, chiar daca domnul Lucescu a vazut tramvaiul la 30-40 de metri distanta, impactul tot nu putea fi evitat. Dupa parerea mea, la cum a aratat masina n-au fost nici macar 20 de metri, garantat! Il cunosc pe cel care conducea tramvaiul. Este un tip linistit, nu e genul care da flash-uri sau claxoane, sau care alearga tramvaiul prin Bucuresti. Domnul Lucescu a avut noroc. Vagonul care l-a lovit este un model relativ nou, produs la Craiova, fara tamponul acela de fier din fata. Ganditi-va ce ravagii ar fi facut tepusa aceea de 50 de centimetri. Daca era un tramvai clasic, domnul Lucescu putea muri".
Dar indifere