Numărul celor care au cumpărat în anul care tocmai s-a încheiat cupoane de reducere ajunge la 350.000 de mii, iar valoarea acestora este în jur de 18 milioane de euro, potrivit unor date ale redutti.ro, un agregator pentru site-urile de reduceri.
Prin intermediul cupoanelor de reducere, 60.000 de persoane au mers la munte în România, 20.000 la mare, 24.000 în Italia şi 16.000 în Bulgaria.
De asemenea, 6.000 au vizitat Parisul, iar 4.000 au fost în excursie la Veneţia.
Datele mai arată că s-au făcut 45.000 de manichiuri şi două milioane de minute de masaj, iar 50.000 de români au fost la stomatolog, în timp ce 22.000 de persoane şi-au verificat vederea după ce au achiziţionat vouchere.
Cupoanele de reduceri au fost utilizate şi pentru cumpărarea a 684 de tablete Kindle, spălarea unui număr de 20.000 de autoturisme şi efectuarea de revizii pentru 6.000 de maşini.
Totodată, românii au plătit în acest mod 240.000 de mese la restaurant, 28.000 s-au reapucat de fitness, 11.500 au fost la biliard şi 8.000 au început cursuri de dans.
Din cei peste 3.000 de comercianţi care au participat la sistemul de plată prin vouchere, 62% au rulat cel puţin două oferte, pe când 30% au ofertat de cel puţin cinci ori.
Potrivit site-ului, un număr de 935 de cupoane de reduceri sunt disponibile pe 129 de site-uri de profil.