Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului participă anul acesta la 70 de târguri de turism din întreaga lume, adică de trei ori mai multe decât anul trecut. Suma alocată pentru această activitate se va tripla şi ea, ajungând de la 900.000 de euro, cât a fost alocat în 2011, la aproape 3 milioane de euro.
„Am lansat la începutul anului trecut o licitaţie pentru a desemna o firmă care să realizeze un stand modal, de tip lego, uşor de transportat, cu care urma să participăm la toate târgurile de turism interne şi internaţionale. Standul modal oferă posibilitatea firmei de a schimba mesajele transmise. La licitaţia respectivă au participat patru firme, care însă nu au îndeplinit condiţiile din caietul de sarcini, motiv pentru care licitaţia a fost amânată. Am lansat din nou această licitaţie la sfârşitul anului trecut şi sperăm să alegem un câştigător. Suma alocată participării la târgurile de turism şi pentru realizarea standului modal cu care vom participa la târguri anul acesta este de 2,5 milioane de euro fără TVA”, ne-a explicat Bogdan Oprea, purtătorul de cuvânt al MDRT.
Acesta ne-a mai spus că, momentan, nu se cunoaşte firma care va realiza standul modal cu care MDRT va participa la târgurilde de profil anul acesta.
Elena Udrea, ministrul Turismului, a vorbit zilele trecute despre activităţile de promovare care vor fi derulate în acest an, atât pe canalele interne, cât şi pe cele din străinătate. „Sunt foarte multe lucruri de făcut, de la acţiunile de promovare până la investiţiile pe care le vom demara în infrastructura turistică”, a spus Udrea.
Participarea la târgurile de turism asigură derularea unor campanii de informare şi promovare care să susţine brandul şi să transmită mesaje de promovare către grupurile ţintă.
Participarea la un număr mai mare de manifestări, precum şi necesitatea derulării unor acţiuni suplimentare d