Anul începe minunat, cu bilanţuri şi topuri. Cel mai şi cea mai ocupă spaţii largi, de la filmele şi muzicile care au dat lovitura în 2011, pînă la vînzările de aspiratoare şi mixere care au rupt gurile, la ofertă. Revista Forbes România şi ziarul Adevărul au publicat un studiu al unei companii de monitorizare, o contabilizare cinstită, gospodărească, a apariţiilor în media trecute pe răbojul personajelor iconice din România contemporană. La categoria bărbaţi, pe primul loc se află, detaşat, domnul George Becali, patron de echipă de fotbal şi europarlamentar. Domnia sa a adunat, fără efort, într-o alergare uşoară, 515 apariţii media. Treaba asta demonstrează, la un calcul simplu, că în anul trecut nu a existat zi de la Bunul Dumnezeu, atît de invocat de cîştigătorul topului, în care să nu existe cel puţin o ştire, o menţionare a numelui George (Gigi) Becali. Mai precis, 1,41 de apariţii pe zi. Ar fi interesant de aflat dacă Dumnezeu însuşi a reuşit, pe parcursul lui 2011, să adune un număr comparabil de apariţii. Evident, apariţii media. Ocupanţii următoarelor două locuri de la vîrful acestei ierarhii semnificative pentru universul nostru public sînt domnii Răzvan Lucescu (164) şi Cristi Borcea (112).
Cea mai bună clasare la categoria femei îi aparţine doamnei Oana Zăvoranu, care a reuşit să o depăşească la sprint, pe ultima sută de metri, după o evoluţie mediatică extrem de spectaculoasă, pe Monica Gabor, fosta doamnă Columbeanu. Scorul strîns, 119-97, arată o competiţie dură, la baionetă, unde departajarea s-a făcut numai după intervenţia artileriei grele a unui pluton de vrăjitoare, gata să dea peste cap chiar şi stabilitatea Efectului Nostradamus, una dintre cele mai la modă chei de percepere a realităţii. Cea de-a treia clasată la această categorie este domnişoara Daniela Crudu (96 de apariţii în media), care ratează la fotografie clasarea pe atît de r