UAT-urile din Baia, Cornu Luncii, Drăguşeni, Dolheşti, Dumbrăveni, Forăşti, Frătăuţii Noi, Grăniceşti, Horodniceni, Rădăşeni, Salcea, Vadu Moldovei, Udeşti şi Zvoriştea vor fi verificate azi și mâine de două comisii mixte, în privința modul de finanţare şi de plată a asistenţilor personali în anul 2011.
Cu toate că unele unităţi administrativ-teritoriale au avut în anul 2011 excedent bugetar, însoţitorii persoanelor cu handicap din respectivele UAT-uri au reclamat că nu le-au fost plătite drepturile salariale. În aceste condiții prefectul judeţului Suceava, Sorin Arcadie Popescu, a dispus, prin ordin, înfiinţarea a două comisii mixte care să verifice modul de finanţare şi de plată a asistenţilor personali în anul ce tocmai s-a încheiat.
"Comisiile mixte sunt formate din reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului-judeţul Suceava, ai Agenţiei judeţene de Plăţi şi Inspecţie Socială Suceava şi ai Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Suceava şi îşi vor desfăşura activitatea în perioada 12-13 ianuarie 2012, fiind coordonate de către şeful Corpului de Control al Prefectului", susține Monica Tătaru, purtătorul de cuvânt al Prefecturii Suceava.
Astfel, rezultatele verificărilor efectuate, concluziile, precum şi măsurile propuse vor trebui să ajungă pe masa prefectului până pe 17 ianuarie.