Retailerul german Lidl va deschide luni un magazin la Bistriţa, care se va adăuga celorlalte 129 de unităţi din întreaga ţară, a anunţat joi compania.
Noul magazin este construit de la zero.
Lidl a preluat în 2010, de la grupul Tengelmann, reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria.
Magazinele Lidl sunt de două dimensiuni, respectiv 1.065 metri pătraţi şi 1.286 metri pătraţi, şi au între 30 şi 50 de angajaţi. Acestea comercializează 1.300 de tipuri de produse, dintre care două treimi sunt achiziţionate de la furnizori români.
Lidl, operat de concernul Lidl & Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări şi având peste 100 de centre logistice, care aprovizionează cele 9.000 de magazine.
Retailerul german Lidl va deschide luni un magazin la Bistriţa, care se va adăuga celorlalte 129 de unităţi din întreaga ţară, a anunţat joi compania.
Noul magazin este construit de la zero.
Lidl a preluat în 2010, de la grupul Tengelmann, reţelele de magazine de discount Plus din România şi Bulgaria.
Magazinele Lidl sunt de două dimensiuni, respectiv 1.065 metri pătraţi şi 1.286 metri pătraţi, şi au între 30 şi 50 de angajaţi. Acestea comercializează 1.300 de tipuri de produse, dintre care două treimi sunt achiziţionate de la furnizori români.
Lidl, operat de concernul Lidl & Schwarz, este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări şi având peste 100 de centre logistice, care aprovizionează cele 9.000 de magazine.