McDonald's ar putea deveni cel mai puternic retailer de cărţi pentru copii în Marea Britanie. Acest lucru se întâmplă după ce a luat decizia de a adăuga în meniului Happy Meal o carte, "Mudpuddle Farm", scrisă de Michael Morpurgo. Tradiţionala jucărie nu va dispărea din meniul destinat copiilor.
Potrivit reprezentanţilor lanţului de restaurante fast-food, în următoare patru săptămâni vor fi distribuite în jur de 9 milioane de exemplare ale cărţii.
McDonald's-ul a semnat un contract de colaborare cu editura Harper Collins, informează The Telegraph.
Ţinând cont că în 2011 se vindeau în Marea Britanie 6,4 milioane de cărţi pentru copii la fiecare 4 săptămâni, McDonald's va deveni, prin distribuirea a 9 milioane de volume în acelaşi interval de timp, cel mai mare retailer de cărţi pentru copii din această ţară.
McDonald's a susţinut o campanie similară în Suedia, iar rezultatele acesteia au fost unele pozitive. Demersul este o nouă încercare a lanţului de restaurante de a-şi îmbunătăţi reputaţia. Alte măsuri luate în acest sens au fost introducerea în meniu a laptelui organic, afişarea numărului de calorii pe meniu şi renovarea restaurantelor.
McDonald's ar putea deveni cel mai puternic retailer de cărţi pentru copii în Marea Britanie. Acest lucru se întâmplă după ce a luat decizia de a adăuga în meniului Happy Meal o carte, "Mudpuddle Farm", scrisă de Michael Morpurgo. Tradiţionala jucărie nu va dispărea din meniul destinat copiilor.
Potrivit reprezentanţilor lanţului de restaurante fast-food, în următoare patru săptămâni vor fi distribuite în jur de 9 milioane de exemplare ale cărţii.
McDonald's-ul a semnat un contract de colaborare cu editura Harper Collins, informează The Telegraph.
Ţinând cont că în 2011 se vindeau în Marea Britanie 6,4 milioane de cărţi pentru copii la fiecare 4 săptămâni, McDonald's va deveni, prin dist