Compania de consultanta si training Trend Consult Romania a incheiat anul 2011 cu o cifra de afaceri de aproximativ 1 milion de euro, in crestere cu 10% fata de 2010, potrivit reprezentatilor firmei.
“Putem spune ca piata de training a crescut in 2011 fata de 2010, chiar daca acest lucru nu s-a intamplat la nivelul asteptarilor. Nu putem spune, insa, ca piata de training si-a revenit la nivelul anului 2008”, a declarat Marius Decuseara Brandenburg, Country Manager Trend Consult Romania.
Acesta recunoaste ca inceputul anului 2011 a fost mai bun in comparatie cu inceputurile ultimilor doi ani, dar ca ulterior mesajele din piata au fost inconstante.
“In asteptarea relansarii economiei, au fost demarate discutiile pentru proiectele de dezvoltare a performantei. Deciziile au fost luate, insa, cu intarziere”, a spus seful Trend Consult.
Pentru 2012, reprezentantii firmei estimeaza o crestere de 20% a business-ului.
“2011 a fost primul an in care am avut mai multe cereri de consultanta, decat de training. Ne asteptam ca in 2012 acest lucru sa se repete si sa ne indreptam si mai mult catre zona de consultanta”, a spus Marius Decuseara Brandenburg.
In viziunea sa, criza a schimbat modul de alegere a furnizorului de training, astfel ca acesta este evaluat acum mai atent si mai strict, reputatia companiei, senioritatea trainerilor si experienta consultantilor care construiesc programul cantarind mult mai mult ca inainte.
“Anul trecut nu a mai cumparat nimeni doar zile de training, ci interventii complexe, combinate cu consultanta, coaching si instrumente de learning transfer”, a prezicat Marius Decuseara Brandenburg.
Potrivit reprezentantilor TrendConsult, pe parcursul anului 2011, in bugetele de training au avut prioritate cursurile care tintesc performanta in vanzari.
“