Microsoft a lansat o provocare, in cadrul CES 2012, oferind 100 de dolari oricarui vizitator care va putea demonstra ca propriul sau dispozitiv smartphone este mai rapid decat produsul Windows Phone.
Acest pariu inedit viza orice tip de operatiune, la alegerea utilizatorului, pornind de la simpla incarcare a unei fotografii si continuand cu identificarea unei localitati pe harta sau lansarea unui tweet, relateaza Webnews.
Rezultatul inregistrat in urma acestei originale initiative a fost de 30 de victorii si 3 infrangeri, dar beneficiile vizate de Microsoft se incadreaza evident intr-o sfera mult mai ampla: popularizarea dispozitivului Windows Phone in randurile consumatorilor americani.
Strategia adoptata de Microsoft este orientata decisiv spre inlaturarea ruginii care se asternuse peste imaginea propriilor produse, Nokia Lumia 900 redescoperind America tehnologica printr-o competitie incisiva cu rivalii iPhone, Galaxy si orice alt dispozitiv care se bucura in prezent de succes pe piata.
Un pariu inedit in acest context ar putea sa tulbure putin apele, dar o victorie in adevaratul sens al cuvantului e dificil de obtinut in conditiile in care concurenta nu se lasa doborata de un simplu joc contra cronometru, subliniaza sursa.
Microsoft a lansat o provocare, in cadrul CES 2012, oferind 100 de dolari oricarui vizitator care va putea demonstra ca propriul sau dispozitiv smartphone este mai rapid decat produsul Windows Phone.
Acest pariu inedit viza orice tip de operatiune, la alegerea utilizatorului, pornind de la simpla incarcare a unei fotografii si continuand cu identificarea unei localitati pe harta sau lansarea unui tweet, relateaza Webnews.
Rezultatul inregistrat in urma acestei originale initiative a fost de 30 de victorii si 3 infrangeri, dar beneficiile vizate