Flick paseste in 2012 cu intentia vadita de a curata ramurile uscate ale propriei activitati, optand pentru un numar redus de servicii, dar de o calitate net imbunatatita fata de formulele precedente.
Este vorba despre o operatiune de "curatenie generala", menita sa inlature o serie de elemente mai putin utilizate, precum Piknik, Photo Session, Flickr Clock sau FlickrAuth, relateaza ANSA.
Intr-o piata in care concurenti cu nume sonore se intrec sa-si promoveze propriile servicii, sub pedigree-ul gigantilor Facebook sau Google, la care se adauga Picasa, Instagram si alti rivali cu potential semnificativ in domeniu, Flickr, controlata de Yahoo, incearca sa isi concentreze timpul si resursele pe calitate.
Grupul anunta, in acest context, o serie de noutati atractive pentru 2012, intr-o tentativa de relansare a propriei imagini ca lider in sectorul fotografiei online, prin acordarea unei atentii sporite universului mobil si retelelor sociale, care isi demonstreaza rolul tot mai important pe care-l ocupa in dinamica lumii digitale.
Daca pana acum Flickr nu s-a confruntat cu o competitie serioasa in domeniul fotografiei online, tendinta marilor jucatori de pe piata informatica internationala de a acapara teren si in acest sector este evidenta, astfel incat este timpul sa se adopte o strategie pe masura, care nu lasa loc ambiguitatilor, subliniaza sursa.
Flick paseste in 2012 cu intentia vadita de a curata ramurile uscate ale propriei activitati, optand pentru un numar redus de servicii, dar de o calitate net imbunatatita fata de formulele precedente.
Este vorba despre o operatiune de "curatenie generala", menita sa inlature o serie de elemente mai putin utilizate, precum Piknik, Photo Session, Flickr Clock sau FlickrAuth, relateaza ANSA.
Intr-o piata in care concurenti cu nume sonore