În 2011, Dacia a vândut 343 233 de vehicule, foarte aproape de nivelul record înregistrat în anul 2010. Duster a devenit noul vârf de lance al gamei Dacia, ajungând să reprezinte 47% din vânzările totale ale mărcii.
Dacia în România
Pe o piaţă în scădere cu 8,3 %, Dacia a vândut 30 867 de vehicule, atingând o cotă de piaţă de 28,9 %. Aproape jumătate din totalul vânzărilor (15 019 unităţi) au fost realizate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto naţional.
Vânzările de flote au avut o contribuţie importantă la rezultatul Dacia – aproape 40% din totalul înmatriculărilor, în special ca urmare a livrărilor către marile conturi (societăţi româneşti şi internaţionale) care au atins un nou nivel record – peste 4 200 de unităţi.
Datorită unui raport prestaţii/spaţiu interior/preţ fără echivalent în lumea vehiculelor 4x4, Dacia Duster s-a impus rapid pe piaţa românească. Cu 7 252 de înmatriculări, Duster este al doilea model cel mai vândut din România, după Logan, şi lider de necontestat al segmentului 4X4. Versiunea vârf de gamă, Laureate, a fost preferată de 95% din clienţi. Duster se bucură de un succes remarcabil la export, unde au fost vândute până acum aproape 230 000 de unităţi.
Dincolo de competiţia comercială, Dacia Duster a dovedit că poate aborda fără complexe şi provocările din lumea sportului auto, indiferent cât de dificile ar fi. Avându-l la volan pe cunoscutul pilot francez Jean-Philippe Dayraut, vehiculul Duster No Limit, echipat cu un motor de 850 CP, de provenienţă Nissan, a obţinut locul al treilea în cadrul ultimei ediţii a celebrei competiţii Pikes Peak International Hill Climb din Statele Unite.
Performanţa pe pieţele externe
Vânzările Dacia în afara României au înregistrat în 2011 un nou record, cu peste 312 000 de unităţi comercializate. Marca şi-a consolidat succesul pe piaţa euro