Trenurile care leagă Ploieştiul de Măneciu şi Târgovişte au fost anulate, lăsând sute de navetişti şi angajaţi CFR de izbelişte. Peste câteva zile se închide şi linia spre Slănic
Garniturile care circulau pe rutele Ploieşti - Târgovişte şi Ploieşti - Măneciu au fost anulate, în baza unei decizii a Ministerului Transporturilor pentru reducerea costurilor de funcţionare ale CFR. Decizia a intrat în vigoare la 14 ianuarie, lăsând sute de navetişti într-o situaţie nu tocmai plăcută. Veştile sunt şi mai rele pentru amgajaţii CFR. 1.143 urmează să intre în preaviz peste câteva zile, cel puţin 11 persoane urmând să fie disponibilizate de la Depoul Ploieşti.
140 de lei pe lună costă în plus biletele de maxi-taxi Angajaţii CFR au fost anunţaţi că, din 20 ianuarie, vor fi suspendate şi cursele pe ruta Ploieşti - Slănic. Este vorba despre trei trenuri la ducere şi trei la întoarcere. În total, vor avea de suferit zeci de locuitori din staţiune, dar şi din Plopeni, oraş aflat pe traseu şi renumit în judeţ pentru faptul că foarte mulţi localnici au ales să facă naveta la Ploieşti după ce uzina mecanică a intrat în colaps. 3 milioane de lei, în zadar Cam aceeaşi situaţie este şi pe Valea Teleajenului. Pe lângă Măneciu, aflat la cap de linie, au rămas fără conexiune feroviară oraşele Boldeşti Scăeni şi Vălenii de Munte şi comunele Blejoi, Lipăneşti, Măgurele, Gura Vitioarei, Teişani şi Izvoarele. Pe ruta Măneciu - Ploieşti mai circulau patru trenuri la dus şi tot atâtea la întors. Odată cu renunţarea la aceste curse, prin Gara de Nord Ploieşti nu mai trece, oficial, nicio cursă a CFR Călători. CITIŢI ŞI: Şanse mari de grevă la CFR
Interesant este că legătura feroviară cu Slănicul fusese restabilită cu ceva mai mult de jumătate de an în urmă. În perioada 2010-2011, CFR a anunţat că a cheltuit aproape 3 milioane de lei cu tot cu TVA pentru a repara podul de la i