Pe lângă reprezentanţia menită să strângă fonduri pentru adăpostul câinilor fără stăpân şi deci ca un mesaj împotriva eutanasierii, apoi, în prag de Revelion, tradiţionala operetă Liliacul de J. Strauss, Opera din Timişoara a oferit publicului de toate vârstele o surpriză de proporţii, prezentând, în colaborare cu Teatrul Naţional, premiera The Full Monty, un musical de Simon Beaufoy după filmul omonim, muzica şi versurile fiind semnate de David Yazbek şi Terrence McNally. O partitură care l-a atras irezistibil pe Răzvan Mazilu, astfel încât a realizat regia şi coregrafia, reuşind să îi „prindă“ pe interpreţi în jocul extrem de ofertant, deopotrivă solicitant şi foarte „altfel“, rezultând un spectacol provocator atât pentru artişti, cât şi pentru spectatori. Subiectul atipic a cerut, firesc, o abordare pe măsură, fără pudibonderie, dar şi fără urmă de vulgaritate, profund uman, până şi aspectele dramatice ale vieţii cotidiene fiind tratate însă cu umor, trecând de la disperare la o explozie de vitalitate, născută, paradoxal, tot din disperarea unor situaţii-limită. Pornind de la un subiect omniprezent în lume – şomajul, lipsa unei perspective, riscul de a pierde familia sau casa –, textul permite conturarea unor tipologii diverse, contrastante, adesea amuzante prin comportamentul pe care, de fapt, îl întâlnim în jurul nostru. Iar Răzvan Mazilu, cu talentul şi imaginaţia sa debordantă, cu maniera de a lucra şi de a modela nu doar dansatori, ci şi actori, de a-i capta în „jocul“ său încărcat de forţă, expresivitate, pasiune şi profesionalism, a beneficiat de interpreţi deosebit de talentaţi, ştiind să pună în valoare suculenţa partiturii, a replicilor şi Publicitate situaţiilor, păstrând permanent „omenescul“, regăsit şi în alternarea momentelor de amărăciune şi suferinţă cu cele de un comic suculent şi... adevărat. Cei şase şomeri încearcă să facă rost de ba