Este vorba despre produsul unei companii de lux din Marea Britanie, care s-a gândit să creeze nişte cărţi de vizită pentru clubul select al oamenilor cu adevărat bogaţi şI rafinaţi din lume. Cărţile sunt adevărate bijuterii, încrustate cu diamante de 30 de carate.
Ele se vând în pachete de 25, 50 sau 100 de bucăţi, una singură costând 1.500 de dolari. Chiar dacă un potenţial cumpărător dispune de o sumă atât de mare, tot nu are prea multe şanse să îşi bage în protofel aceste cărţi de vizită, pentru că ele nu îi sunt vândute oricui.
"Mai multe vedete americane sau oameni de afaceri din toată lumea s-au arătat interesaţi, dar cărţile noastre de vizită pot fi cumpărate doar pe bază de invitaţie, ca urmare a dorinţei noastre de a servi numai indivizi de primă mână", a explicat un reprezentant al firmei producătoare, într-un interviu pentru o revistă de business din SUA.
Este vorba despre produsul unei companii de lux din Marea Britanie, care s-a gândit să creeze nişte cărţi de vizită pentru clubul select al oamenilor cu adevărat bogaţi şI rafinaţi din lume. Cărţile sunt adevărate bijuterii, încrustate cu diamante de 30 de carate.
Ele se vând în pachete de 25, 50 sau 100 de bucăţi, una singură costând 1.500 de dolari. Chiar dacă un potenţial cumpărător dispune de o sumă atât de mare, tot nu are prea multe şanse să îşi bage în protofel aceste cărţi de vizită, pentru că ele nu îi sunt vândute oricui.
"Mai multe vedete americane sau oameni de afaceri din toată lumea s-au arătat interesaţi, dar cărţile noastre de vizită pot fi cumpărate doar pe bază de invitaţie, ca urmare a dorinţei noastre de a servi numai indivizi de primă mână", a explicat un reprezentant al firmei producătoare, într-un interviu pentru o revistă de business din SUA.