În câteva cuvinte, profesorul Vasile Gînţa, inspector şcolar de specialitate, ne-a creionat o imagine a meseriei sale de dascăl, cu implicaţiile şi satisfaţiile aferente muncii alături de elevi.
Reporter: De cât timp lucraţi în învăţământ?
V.G.: Lucrez în acest domeniu din anul 1988, odată cu terminarea Facultăţii de Matematică din cadrul Universităţii Bucureşti, secţia Matematică -Fizică.
Rep.: Cu ce va ocupaţi în cadrul Inspectoratului Şcolar al Judeţului Mureş?
V.G.: Sunt inspector şcolar de specialitate şi coordonez activitatea didactică a profesorilor de matematică şi informatică din 15 ianuarie 2009 în urma unui concurs pe care l-am promovat.
Rep.: De ce anume duce lipsă învăţământul, în momentul acesta ?
V.G.: Lipsesc liniştea şi fondurile financiare necesare creării condiţiilor pentru un învăţământ de calitate atât pentru elevi cât şi pentru dascăli.
Rep.: Care sunt satisfacţiile acestei profesii?
V.G.: Din punctul meu de vedere sunt reuşitele în viaţă a elevilor mei.
Rep: De ce aţi ales această meserie?
V.G.: La momentul respectiv, am considerat că această profesie mi se potriveşte, profesie care cere mult har din partea celui ce o practică. Am acest har dat de Dumnezeu? La acest lucru cred că vor putea răspunde cel mai bine foştii şi actualii elevi.
În câteva cuvinte, profesorul Vasile Gînţa, inspector şcolar de specialitate, ne-a creionat o imagine a meseriei sale de dascăl, cu implicaţiile şi satisfaţiile aferente muncii alături de elevi.
Reporter: De cât timp lucraţi în învăţământ?
V.G.: Lucrez în acest domeniu din anul 1988, odată cu terminarea Facultăţii de Matematică din cadrul Universităţii Bucureşti, secţia Matematică -Fizică.
Rep.: Cu ce va ocupaţi în cadrul Inspectoratului Şcolar al Judeţului Mureş?
V.G.: Sunt inspector şcolar de specialitate şi coordonez acti