Românca originară din Republica Moldova care era în momentul naufragiului împreună cu căpitanul Francesco Schettino a povestit într-un interviu oferit pentru „Adevărul" Moldova cu lux de amănunte ce a făcut în acea noapte. Tânăra spune că era „semipasager - semilucrător" pe vasul Costa Concordia, iar căpitanul a făcut totul pentru a salva cei 4.00 de pasageri.
Balerină cu studii la Chișinău, București și Paris, tânăra era angajată ca international hostess în compania Costa Crociere și traducea informații pentru pasagerii ruși. Revenită la Chișinău, ea a venit luni în redacția noastră îmbărcată în tricoul albastru cu logotipul Costa, în blugi și în adidașii pe care îi purta când s-a salvat de pe vas.
Iată ce ne-a povestit Domnica atunci:
„Eu mi-am terminat contractul și m-am dus într-o săptămână de croazieră, pentru că așa m-am înțeles cu prietenii. Când s-a întâmplat ce s-a întâmplat, pasagerii aveau prioritate, nu mă gândeam la mine. Singurul lucru de care am profitat ca pasager a fost hotelul și m-au trimis repede acasă.
Pe la 21.30, când am auzit prima alarmă, eram la cină cu colegii, ca să zic așa. Eram în croazieră, dar când am ajuns la bord practic eram ca un lucrător. Mi-am lăsat bagajul în cabină când am ajuns. Nici nu l-am desfăcut. Am mers să-mi văd colegii, să le duc mici cadouri.
După alarma codificată, am înțeles că intră apă în vas. Fiecare lucrător a început să-și ia pozițiile. Eu am urcat pe punte, la etajul 8. Toți colegii noștri au făcut anunțuri în diferite limbi că a fost o problemă cu electricitatea. Era foarte întuneric pe vas. Apoi au coborât să ajute pasagerii. Eu, deaorece cunosc 4-5 limbi, am rămas pe punte în cazul în care căpitanul are nevoie să mai facă un anunț. Mai erau vreo 20 de ofițeri, directorii de croazieră și căpitanul.
După ce a fost clar că vasul s-a înclinat pe o parte căpitanul mi-a ordonat