Acum aproape un deceniu, site-urile Google, Amazon, Facebook sau Twitter arătau cu totul altfel, interfaţa fiind una mult mai simplă, scrie Daily Mail.
Mulţi internauţi poate nu ţin minte că la început Google avea şi un semn de exclamare şi putea să indexeze numai 25 de milioane de site-uri.
Astăzi, gigantul Google poate să intexeze peste 20 de miliarde de pagini de internet şi are mai multe produse de oferit clienţilor, cum ar fi gmail-ul, Google Plus sau Google Maps.
Amazon se intitula "cea mai mare librărie din lume" şi punea accentul pe text în loc de imagine, cum face astăzi. Nici schema culorilor nu era una atrăgătoare, iar site-ul a păstrat puţine dintre ingredientele originale, cum ar fi recomandările clienţilor.
Astăzi Amazon.com oferă produse care variază de la electronice la cărţi şi jucării.
În anul 2005, YouTube era administrat dintr-un garaj, iar video-urile erau încărcate pe site de oricine dorea să împărtăşească ceva .
Astăzi YouTube este organizat pe "Canale" ("Channels") şi reprezintă o competiţie serioasă pentru posturile de televiziune.
"The Facebook" a fost fondat în 2004 şi era un site de socializare pentru studenţii de la Harvard. Site-ul de socializare este deschis pentru toată lumea în anul 2006.
Astăzi, 800 de milioane de oameni au conturi pe Facebook, iar site-ul este într-o continuă schimbare, cea mai recentă fiind aplicaţia Timeline care schimbă formatul profilului utilizatorului.
Site-ul de socializare My Space a fost deschis în 2003 şi a fost la un moment dat cea mai vizitată pagină de pe internet. Vârful popularităţii site-ului a fost în perioada 2005-2008 până când mulţi dintre utilizatorii săi s-au mutat pe Facebook.
My Space nu este nici pe departe atât de popular cum a fost acum 5 ani. În Statele Unite, site-ul are mai