Găsirea unui loc de muncă, în special în condiţiile actuale ale pieţei muncii, se poate dovedi a fi o adevărată provocare
Social media este din ce în ce mai utilizată de către angajatori, pentru recrutarea specialiştilor sau candidaţilor cu potenţial
Găsirea unui loc de muncă, în special în condiţiile actuale ale pieţei muncii, se poate dovedi a fi o adevărată provocare. În cazul în care doriţi o schimbare în carieră, cu siguranţă aveţi un obiectiv profesional, iar pentru atingerea lui utilizaţi diverse mijloace, precum căutarea unui nou job pe site-urile de recrutare, pe site-ul companiilor vizate sau chiar apelând la reţeaua de cunoştinţe şi prieteni, sunt de părere specialiştii de la hipo.ro.
"Social media este din ce în ce mai utilizată de către angajatori pentru recrutarea specialiştilor sau candidaţilor cu potenţial. Recruterii pot căuta, pe site-urile de socializare, informaţii despre candidaţi care îi pot determina să te cheme la un interviu, să te angajeze sau nu. În acest sens, ai nevoie de un profil profesional pe site-urile de socializare pe care le utilizezi, care nu trebuie să fie confundat cu cel pe care îl foloseşti în scopuri personale", ne sfătuiesc reprezentanţii portalului de recrutare.
Construirea unui profil profesional
Pentru construirea unui profil profesional, aveţi la dispoziţie trei variante. Astfel, puteţi alege să vă construiţi propriul site, care poate necesita o investiţie financiară, să vă construiţi un blog sau, cea mai simplă metodă, să utilizaţi site-urile specializate. "Profilul tău profesional trebuie să cuprindă informaţii personale, informaţii despre experienţa ta, studiile şi calificările tale, iar un atu îl reprezintă recomandările pe care le primeşti de la persoane cu care ai colaborat, foşti şefi sau colegi de muncă. Beneficiile acestui profil profesional se referă atât la creş