O parte dintre canalele tradiţionale se menţin în topul preferinţelor consumatorilor, în timp ce noile tehnologii câştigă teren
Consumatorii apreciază în continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente Internetului
Noi tehnici, precum neuromarketingul, îşi găsesc tot mai mult loc în strategiile de marketing, pe fondul unei competiţii din ce în ce mai intense
În industria media, inovaţia şi tradiţia coexistă, în condiţiile în care o parte dintre canalele tradiţionale se menţin în topul preferinţelor consumatorilor, în timp ce noile tehnologii câştigă teren şi îşi majorează rata de penetrare, potrivit Previziunilor anuale Deloitte pentru industriile de Tehnologie, Media şi Telecomunicaţii (TMT), aflate la a 11-a ediţie.
"Tendinţele actuale din industria media sugerează că temerile privind consecinţele mobilităţii au fost - într-o oarecare măsură - nejustificate. Consumatorii apreciază în continuare televiziunea, care s-a adaptat bine la tehnologiile aferente Internetului", a declarat Ahmed Hassan, Managing Partner Deloitte Balcani şi liderul echipei specializate în industriile TMT.
Marketingul îşi consolidează tehnicile tradiţionale şi adoptă şi tehnici noi
Alina Mirea, director Audit Deloitte România, a afirmat că marketingul, de asemenea, îşi consolidează tehnicile tradiţionale şi de succes, dar adoptă şi tehnici noi.
"De exemplu, sectorul cupoanelor achiziţionate online - o adevărată lovitură a comerţului online la nivel mondial, dar şi în România în 2011 - se va contura într-o nişă relativ mică, însă foarte bine definită. Pe de altă parte, noi tehnici - unele de-a dreptul controversate, cum este neuromarketingul (domeniu care studiază răspunsurile consumatorilor la stimulii de marketing utilizând tehnici de neuroimagistică, fiind măsurată activitatea cerebrală din anumite arii ale c