Vânzările Carrefour în România au crescut anul trecut cu 4,8%, la 1,184 miliarde euro (include TVA), datorită extinderii reţelei de magazine, reiese din datele prezentate joi de retailerul francez. La nivel de grup, vânzările marelui retailer francez au fost în scădere.
În condiţii comparabile, vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,7%, în timp ce extinderea operaţiunilor a contribuit cu plus 6,1% la afaceri.
La curs valutar constant, vânzările companiei pe piaţa românească au crescut cu 5,4%, potrivit unui comunicat al Carrefour, al doilea mare retailer la nivel global după gigantul american Wal-Mart.
Află aici cum au evoluat vânzările şi profitului Carrefour la nivel de grup
În trimestrul al patrulea, Carrefour România a înregistrat vânzări de 340 milioane euro, în urcare cu 5,1% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut, de asemenea datorită extinderii reţelei de magazine. Vânzările în condiţii comparabile au coborât în ultimul trimestru cu 2,5%.
La nivel mondial, vânzările Carrefour au stagnat la aproximativ 24 miliarde euro în 2011, iar compania a anunţat că evaluează strategia de revigorare a hipermarketurilor din Europa de Vest, avertizând că profitul de anul trecut este spre pragul de jos al unei prognoze care a fost considerată oricum drept pesimistă.