CBRE România vrea să ajungă la o cotă de 30% din piaţa închirierilor de birouri în acest an, considerate cele mai atractive pentru investitori deoarece tranzacţiile cu acest tip de proprietăţi necesită finanţări mai reduse decât retailul.
"Pentru CBRE România, 2011 a fost cel mai bun an din ultimii trei, iar pentru 2012 ne propunem creşterea cifrei de afaceri. În plus, obiectivul pe termen mediu este extinderea platformei de servicii de pe piaţa locală. Vizăm intrarea pe piaţa de property şi project management. Un prim pas în acest sens este achiziţia de către CBRE a companiei EMCM, activă pe acest segment în Polonia, Cehia, Slovacia şi Lituania", a declarat Răzvan Iorgu, directorul general al CBRE România.
Firma a înregistrat în 2007 afaceri de 48 mil. lei. Ulterior, compania a mai făcut publice informaţiile financiare doar la nivelul anului 2009, acestea arătând o scădere drastică a afacerilor, la 8,7 mil. lei, dar şi reducerea numărului de brokeri şi consultanţi de la 100 la 53.
Pentru 2010, CBRE estima la începutul anului trecut un avans de două cifre al afacerilor. Iorgu a adăugat că la nivelul CBRE România o evoluţie spectaculoasă a avut-o în 2011 departamentul de birouri, care va fi întărit în acest an cu noi angajaţi.
CBRE România vrea să ajungă la o cotă de 30% din piaţa închirierilor de birouri în acest an, considerate cele mai atractive pentru investitori deoarece tranzacţiile cu acest tip de proprietăţi necesită finanţări mai reduse decât retailul.
"Pentru CBRE România, 2011 a fost cel mai bun an din ultimii trei, iar pentru 2012 ne propunem creşterea cifrei de afaceri. În plus, obiectivul pe termen mediu este extinderea platformei de servicii de pe piaţa locală. Vizăm intrarea pe piaţa de property şi project management. Un prim pas în acest sens este achiziţia de către CBRE a companiei EMCM, activă pe acest segment în Poloni