Dana Rogoz face parte din prima serie de cursanţi a programului artcademy® fashion business school - un nou concept de studii superioare în modă lansat în România de CODECS şi L’Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris (MOD’SPÉ Paris). Cursurile artcademy® se desfăşoară în limba engleză, pe parcursul unui an academic, în fiecare weekend, de vineri până duminică, şi acoperă 500 de ore de studiu. La sfârşitul programului, absolvenţii vor primi diplome acordate de către MOD’SPÉ Paris şi acreditate de Federaţia Franceză de Prêt-à-Porter Feminin. Lectorii artcademy® sunt practicieni cu experienţă, profesionişti din companii precum: Louis Vuitton, Gucci, Balenciaga, Chanel, Guy Laroche, Armani, Nina Ricci, Balmain, Yves Rocher, Chantelle, Etam sau Celio. „Dincolo de catwalk, glamour sau vedete, industria de modă reprezintă un business uriaş, în care companii foarte mari investesc miliarde de euro în creativitate şi în mecanismele care vând această creativitate. Sunt pasionată de tot ce înseamnă fashion şi îmi doresc să fiu la curent cu tot ceea ce se întâmplă în acest domeniu, iar acum am ocazia să învăţ cum funcţionează branduri icon din industria de fashion“, a declarat Dana Rogoz. Prima promoţie a programului artcademy® va absolvi cursurile în vara acestui an, urmând ca cea de-a doua serie să înceapă în octombrie. Din primăvară, însă, sub umbrela artcademy®, vor fi lansate „open weekend“ – cursuri cu o durată de un weekend. Mai multe detalii despre program se găsesc pe www.artcademy.ro.
Dana Rogoz face parte din prima serie de cursanţi a programului artcademy® fashion business school - un nou concept de studii superioare în modă lansat în România de CODECS şi L’Institut Supérieur Spécialisé de la Mode din Paris (MOD’SPÉ Paris). Cursurile artcademy® se desfăşoară în limba engleză, pe parcursul unui an academic, în fiecare weekend, de vineri până duminică,