Ciuc Premium şi Groove Hour, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov a lansat, la Braşov, a doua ediţie a celui mai amplu proiect de informare turistică dedicat sporturilor de iarnă, “i-Tour Schi”.
Conceptul “i-Tour Schi” 2012 aduce o noutate în cadrul proiectului, prin gruparea domeniilor schiabile pe regiuni geografice, ceea ce permite promovarea lor încrucişată. Astfel turiştii sunt mai bine informaţi despre multitudinea opţiunilor de schi oferite de regiunea în care se află: Ardeal, Banat şi Valea Jiului, Covasna şi Harghita, Maramureş, Moldova şi Valea Prahovei. Campania face parte din proiectul naţional de informare şi promovare turistică i-Tour, inititat de Groove Hour, Ciuc Premium fiind partener în cadrul i-Tour Schi pentru al treilea an consecutiv.
“i-Tour Schi” oferă pasionaţilor de sporturi de iarnă din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe pârtii de schi şi snowboard şi de a se bucura din plin de sezonul de schi, asigurând accesul facil turiştilor la informaţii despre domeniile schiabile din cele 14 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă. Cele 6 materiale, au fost deja distribuite către 254 de hoteluri, pensiuni, vile şi centre infoturistice din ţară.
„Proiectul i-Tour derulat de Groove Hour şi Ciuc Premium ajuns la cea de a treia ediţie este de un real folos pentru pasionaţii de schi întrucât reuneşte informaţii despre pârtiile existente în ţara noastră. Suntem onoraţi de faptul că vom face şi anul acesta lansarea de la Braşov şi sperăm ca anul viitor să putem lansa o ediţie specială consacrată Festivalului Olimpic al Tineretului European care va avea loc în luna februarie 2013”, a declarat Ionuţ Gliga, director executiv APDT Braşov.
Ciuc Premium şi Groove Hour, în parteneriat cu Federaţia Asocia