- Social - nr. 935 / 21 Ianuarie, 2012 Un vast proiect de dezvoltare si crestere a eficientei serviciilor publice electronice, in valoarea totala de 3,19 milioane lei, din care asistenta financiara nerambursabila de 1,72 milioane lei, a fost finalizat, dupa o perioada de implementare de doi, la Primaria Targu-Mures. Doamna Dana Ijac, sefa Serviciului Proiecte de Finantare Internationala, a precizat, ieri, in cadrul unei intalniri cu mass-media, avantajele acestui program, prin care atat administratia publica si mediul de afaceri, cat si cetatenii si institutiile dispun de o interactiune sporita, in timp real, prin intermediul tehnologiei informatiei si comunicatiilor. Concret, a fost realizata reteaua interna si externa pentru interconectarea Primariei cu 11 centre bugetare si servicii subordonate, ceea ce se reflecta direct asupra reducerii timpului de procesare a diverselor servicii oferite cetateanului, au fost puse in functiune 50 de calculatoare, 4 servere si un infochiosc, o aplicatie de gestiune interna si 50 de licente office. Prezenta la conferinta de presa, doamna Daniela Mihet, arhitectul-sef al municipiului, le-a reamintit targumuresenilor ca isi pot ridica parola electronica pentru plati on-line de la sediul Primariei (in cazul in care nu si-au ridicat-o de la oficiul postal, anul trecut). Totodata, a anuntat ca, peste putin timp, persoanele juridice vor beneficia de aceleasi facilitati la plata impozitelor si taxelor ca si persoanele fizice, implementarea programului fiind aproape finalizata. LUCRETIA POP - Social - nr. 935 / 21 Ianuarie, 2012 Un vast proiect de dezvoltare si crestere a eficientei serviciilor publice electronice, in valoarea totala de 3,19 milioane lei, din care asistenta financiara nerambursabila de 1,72 milioane lei, a fost finalizat, dupa o perioada de implementare de doi, la Primaria Targu-Mures. Doamna Dana Ijac, sefa Serviciulu