O reclamă la MSN, reţeaua de site-uri a Microsoft, a strâns 128,1 milioane de vizualizări pe YouTube, fiind al 54-lea cel mai urmărit clip din istoria acestui site.
Principalul motiv pentru numărul foarte mare de vizualizări îl reprezintă poza de deschidere, care arată cum o femeie fără sutien renunţă la bluză.
În reclamă, un bărbat intră în cabina de probă a unui magazin de haine, iar o femeie dă buzna peste el. Ea îi explică faptul că toate celelalte cabine erau ocupate şi începe să se dezbrace în faţa lui.
Sloganul reclamei este "Life's great" (Viaţa e minunată).
O reclamă la MSN, reţeaua de site-uri a Microsoft, a strâns 128,1 milioane de vizualizări pe YouTube, fiind al 54-lea cel mai urmărit clip din istoria acestui site.
Principalul motiv pentru numărul foarte mare de vizualizări îl reprezintă poza de deschidere, care arată cum o femeie fără sutien renunţă la bluză.
În reclamă, un bărbat intră în cabina de probă a unui magazin de haine, iar o femeie dă buzna peste el. Ea îi explică faptul că toate celelalte cabine erau ocupate şi începe să se dezbrace în faţa lui.
Sloganul reclamei este "Life's great" (Viaţa e minunată).