Simon Calder (foto), un jurnalist britanic al ziarului Independent, a rezervat duminica trecuta online, platind 1.063 de euro, o croaziera pe Costa Concordia, la 48 de ore dupa naufragiul navei.
Cu toate ca nava era deja scufundata in largul coastei Insulei Giglio, sistemul de rezervare online a ramas activ, ziaristului fiindu-i expediate imediat documentele de calatorie si atribuit chiar numarul cabinei, relateaza Corriere.
"Dat fiind ca de la oficiile din Londra nu reuseam sa obtin informatii certe, am vrut sa stiu care sunt drepturile persoanelor care rezervasera deja pe Costa Concordia si, de asemenea, pe nava "geamana" si in acest sens m-am adresat retelei online", a povestit Calder la BBC.
Astfel, a descoperit un fapt incredibil: in luna aprilie erau prezente oferte speciale pentru o calatorie la bordul navei.
"Am crezut ca a fost o greseala", a gandit ziaristul, dar apoi decide: "incerc... oricum nu-mi vor confirma niciodata calatoria. In schimb, mi-au vandut biletul, mi-au luat banii si luni mi-au trimis o confirmare, cu o harta a porturilor unde nava va acosta si numarul cabinei mele de pe nava".
Conform sursei citate, Calder a folosit cuvinte dure in articolul sau de pe "Independent" impotriva companiei si a comportamentului comandantului Schettino, dar Costa Concordia nu este de acord.
Aceasta se justifica spunand ca probabil sistemul automat a continuat sa accepte rezervari in primele ore dupa naufragiu, deoarece in acele momente personalul era implicat in salvarea pasagerilor.
Simon Calder (foto), un jurnalist britanic al ziarului Independent, a rezervat duminica trecuta online, platind 1.063 de euro, o croaziera pe Costa Concordia, la 48 de ore dupa naufragiul navei.
Cu toate ca nava era deja scufundata in largul coastei Insulei Giglio, sistemul de reze