Deşi specialiştii în marketing le spun companiilor să folosească reţelele de socializare pentru consolidarea brandului, acestea se pot întoarce împotriva corporaţiilor, scrie Paidcontent.org.
Miercuri, pe contul oficial de Twitter al McDonald's a apărut un filmuleţ cu un fermier, alături de mesajul "Când faci ceva cu mândrie, oamenii simt acest lucru". Filmuleţul era însoţit de tagul "#McDStories" (poveşti despre McDonald's).
Curând, însă, utilizatorii de Twitter au început să folosească tagul în propriile lor postări, în care povesteau tot felul de întâmplări negative de la McDonald's sau făceau tot felul de glume la adresa companiei.
Spre exemplu, un american a povestit că, la un moment dat, a mers drogat la McDonald's şi i s-a părut că angajaţii restaurantului au chemat poliţia să-l aresteze. "Voiam să plec, credeam că angajaţii foloseau mâncarea pe post de momeală, să mă ţină acolo până vine poliţia", a scris bărbatul, menţionând tagul "#McDStories" în postare.
Numărul tweet-urilor în care apare tagul "#McDStories" pur şi simplu a explodat, însă majoritatea covârşitoare a postărilor conţin glume la adresa companiei. "Nu cred că asta e direcţia în care McDonald's voia să meargă promovarea tagului", scrie un alt utilizator al Twitter.
În pagina de căutări după acest tag, postarea celor de la McDonald's cu filmuleţul este încă prima, însă paidcontent.org spune că acest lucru s-ar putea datora faptului că lanţul de restaurante a plătit Twitter.
"Probabil că directorilor executivi ai companiei le e foarte dor de epoca reclamelor TV şi a panourilor stradale, când consumatorii nu puteau genera feedback", conchide portalul.
Deşi specialiştii în marketing le spun companiilor să folosească reţelele de socializare pentru consolidarea brandului, acestea se pot întoarce împotriva corporaţiilor, scrie Paidcontent.org.
Miercuri, pe c