Jurnalistul Radu Moraru, care caută acţionari pentru Naşul TV, a creat un certificat pe care îl va oferi celor care investesc în postul pe care vrea să îl lanseze.
„Certificatul de acţionar“ este publicat pe blogul lui Moraru şi prin eliberarea lui, „se atestă calitatea de acţionar“ a investitorului.
Fiecare acţiune Naşul TV costă 440 de lei. Potrivit unui articol postat de Radu Moraru pe blog, sunt scoase la vânzare 20.000 de acţiuni. Aşadar, „Naşul“ speră să obţină, prin subscripţie publică, 8,8 milioane de lei.
„Registrul Comerţului a spus DA! Din acest moment, toate cele 20.000 de acţiuni scoase la vânzare pot fi cumpărate! În premieră pentru România, poate chiar în premieră europeană, astăzi intră pe scena publică poate cel mai frumos proiect de televiziune pe care l-am întâlnit“, scria Moraru pe blog.
Radu Moraru a primit, la 14 decembrie 2011, licenţă de la Consiliul Naţional al Audiovizualului pentru Naşul TV, un post care va avea dezbateri, dezvăluiri dar şi programe de divertisment.
„Naşul“ spunea atunci că investiţia se va ridica, în primă fază la 600.000 de euro. Totodată, acesta estimea ca în primul an să obţină din publicitate 800000 de euro. Pentru zona de producţie Moraru a semnat un contract cu firma lui Ticu Alexe, care îi va asigura suportul tehnic necesar.
Citiţi mai multe despre cum ar trebui să arate Naşul TV