Companiile mici, medii şi mari, care au în portofoliu un brand de produs sau serviciu românesc pe care doresc să-l relanseze ori să-l reinventeze sunt invitate la un concurs pentru rebranduire. În urma acestuia, un brand românesc va beneficia de un proces de branding gratuit. Timişul are concurenţi puternici, mai ales pe partea de produse de încălţăminte, care ar putea câştiga cursa pentru cel mai promiţător brand, susţin organizatorii concursului.
Contribuţii la dezvoltarea brandului de ţară România
Seed Consultants, partener exclusiv al Landor Associates în România, a lansat a doua ediţie a programului “Cel mai promiţător brand românesc”, prima competiţie din ţară adresată reprezentanţilor comunităţii de afaceri, la finalul căreia un brand românesc va beneficia de un proces de branding gratuit.
Potrivit directorului Seed Consultants, prin acest program, companii micii şi mijlocii, dar şi cele care au deja un nume în spate sunt ajutate să intre să reintre ori să rămână în atenţia cumpărătorilor, dar să aibă şi o vizibilitate mai largă pe piaţa externă. “Numai aşa brandurile româneşti de export din Bucureşti, Neamţ sau Timiş se vor alinia la cerinţele pieţelor externe şi vor ajunge mai uşor pe rafturile supermarketurilor şi în inimile consumatorilor din afara ţării, iar imaginea României va începe să capete substanţă”, explică Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
La prima ediţie a programului, derulată anul trecut, societatea Plantavorel a fost desemnată “Cel mai promiţător brand românesc”. Firma a beneficiat de expertiza Seed Consultants în dezvoltarea brandului de companie : audit de brand, dezvoltarea platformei de brand, consultanţă în naming, dar şi dezvoltarea identităţii vizuale de companie şi a manualului de brand.
“Ne bucură faptul că văd în creşterea brandurilor locale o op