Compania a raportat o creştere de 25% a veniturilor brute în ultimul trimestru al anului trecut, la 10,58 miliarde dolari
Cel mai mare motor de căutare din lume a devenit mai puţin dependent de segmentul de căutare online
Reţeaua de socializare Google+ are acum 90 de milioane de utilizatori, iar 60% dintre aceştia folosesc zilnic serviciul
Pe fondul unui sezon de sărbători, Google a raportat o creştere de 25% în ultimul trimestru al anului trecut şi o dublare a segmentului de display advertising, comparativ cu ultimii doi ani, scrie Adage.
Chiar dacă veniturile şi profitul companiei au avut o creştere importantă, avansul a fost sub estimările analiştilor, iar acţiunile Google au scăzut cu 8% după ce au fost anunţate rezultatele. Compania a atribuit, însă, scăderea acţiunilor pe fondul fluctuaţiei schimbului valutar, în contextul în care aproape jumătate din venituri vin din afara Statelor Unite.
Google a raportat vânzări de 8,13 miliarde dolari, excluzând veniturile site-urilor partenere. Veniturile brute au ajuns la 10,58 miliarde de dolari, în creştere cu 25%, de la 8,44 miliarde dolari, în urmă cu un an. Profitul net a fost de 2,71 miliarde dolari, în creştere de la 2,54 miliarde dolari anul trecut şi puţin sub rezultatul de 2,73 miliarde dolari din trimestrul al treilea din 2011.
Display advertising-ul, o afacere de 5 miliarde dolari
Rezultatele din această perioadă arată că cel mai mare motor de căutare din lume a devenit mai puţin dependent de segmentul de căutare online. Veniturile din segmentul de display advertising a devenit o afacere de 5 miliarde dolari, în termeni anuali, potrivit lui Larry Page, CEO Google. Acest lucru înseamnă că acest segment s-a dublat din octombrie 2010, când compania anunţa că display advertising-ul reprezenta o afacere de 2,5 miliarde dolari.
"Cel mai încântat sunt