Adrian Erimescu, directorul general al portalului imobiliare.ro, lucreaza de aproape 13 ani in online, coordonand dezvoltarea unuia dintre cei mai importanti jucatori de pe piata anunturilor imobiliare. Cu ocazia aniversarii a sapte ani de la infiintarea cotidianului Wall-Street.ro, el a povestit cum au evoluat anunturile si presa online.
“In urma cu sapte ani, online-ul in general, nu doar piata de anunturi imobiliare online, era privit intr-o mult mai mica masura decat acum ca un mediu de business. Increderea in prezenta online era la un nivel relativ scazut, acest mediu fiind mai degraba o jucarie in mintea majoritatii”, spune Adrian Erimescu.
Pentru imobiliare.ro, 2005 a fost un an decisiv pentru dezvoltarea businessului, reprezentand momentul in care portalul a devenit suficient de interesant pentru a atrage in actionariat fondul american de investitii Broadhurst Investments Ltd., administrat de NCH Advisors Inc., ceea ce urma sa asigure “dezvoltarea si trecerea de la pasiune la business”. In prezent, imobiliare.ro are peste 30.000 de vizitatori unici pe zi.
Cum a evoluat presa de business in 7 ani
La fel ca si piata anunturilor imobiliare, presa de business s-a dezvoltat masiv pe zona de online in ultimii sapte ani, iar obiceiul de citi stirile online a intrat usor, dar sigur, in reflexul managerilor.
“Desi navigam toata ziua pe internet, in urma cu sapte ani citeam presa tiparita, pentru ca nu prea aveai ce citi online. In special presa de business: ZF, Capital - care avea un brand foarte bun, dar mai ales Biz, care parca le intrecea pe toate. Site-urile de stiri, la inceput, s-au lansat ca agregatoare de continut, astfel incat perceptia ca stirea de calitate se gasea in print era justificata”, isi aminteste Erimescu.
Lucrurile au inceput sa se schimbe in momentul in care site-urile de continut si-au angajat echi