Autorităţile fiscale informează cu privire la contribuabilii care pot depune cererea pentru folosirea serviciului de depunere a declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă în cazul sediilor secundare. Astfel, în ceea ce priveşte contribuabilii sedii secundare, înregistraţi ca plătitori de impozit pe veniturile din salarii, formularul 150 "Cerere pentru utilizarea unui certificat digital" semnat şi ştampilat, conform legii, de către contribuabil (entitatea care le-a înfiinţat) se depune de către persoana care deţine certificatul digital calificat, împuternicită pentru semnarea declaraţiilor fiscale, la Direcţia generală a finanţelor publice judeţeană sau a municipiului Bucureşti, în a cărei rază teritorială sediile secundare îşi au domiciliul fiscal.
În cazul în care persoana care deţine certificatul digital calificat, împuternicită de către contribuabil pentru semnarea declaraţiilor fiscale, nu se poate prezenta la sediul organului fiscal competent, aceasta poate fi reprezentată printr-un împuternicit, în condiţiile prevăzute de art. 18 alin.(1)-(3) din Ordonanţa Guvernului nr.92/2003 privind Codul de Procedură Fscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Baza legală o reprezintă ordinul ministrului Finanţelor Publice nr. 858/2008 articolul 1.
Notă ANAF: Acesta nu reprezintă un act administrativ fiscal în sensul art. 41 din Codul de Procedura Fiscală sau un act administrativ de autoritate în sensul art. 1 din Legea 554/2004 a contenciosului administrativ şi nu este opozabil terţilor.
Autorităţile fiscale informează cu privire la contribuabilii care pot depune cererea pentru folosirea serviciului de depunere a declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă în cazul sediilor secundare. Astfel, în ceea ce priveşte contribuabilii sedii secundare, înregistraţi ca plătitori d