Primul Forum de informaţie privind asigurările de viaţă a fost lansat din 24 ianuarie, în acest fel fiind deschis un canal direct de comunicare cu sediul din România al Life Insurance Marketing and Research Association (LIMRA), au anunţat, marţi, reprezentanţi ai Media XPRIMM.
‘Românii au demonstrat că înţeleg importanţa protecţiei financiare, mai ales în vremuri instabile din punct de vedere economic. Interesul lor pentru asigurările de viaţă a devenit mai specific, populaţia adresează întrebări concrete, iar nevoia de informare este din ce în ce mai mare. Prin intermediul acestui forum, ne propunem să creştem gradul de cunoaştere a informaţiilor cu privire la produsele şi serviciile de asigurare de viaţă, astfel încât românii să poată lua decizii în cunoştinţă de cauză‘, a precizat preşedintele LIMRA, Theodor Alexandrescu. Portalul oferă, într-un limbaj accesibil, toate informaţiile de care poate avea nevoie un client interesat de o astfel de poliţă.
LIMRA oferă servicii şi tipuri de cercetare pentru membrii săi, de la informaţii despre performanţa industriei, care sunt punctele de reper în acest domeniu, cercetări privind comportamentul consumatorilor sau cercetări strategice, până la programe de training şi dezvoltare de nivel înalt pentru agenţi de asigurări de viaţă, manageri şi angajaţi în funcţii executive.
LIMRA este considerată liderul industriei pe probleme referitoare la utilizarea reţelelor social media în industria serviciilor financiare, inclusiv pe teme de marketing, de conformitate cu regulile şi legislaţia şi pe subiecte de training
Primul Forum de informaţie privind asigurările de viaţă a fost lansat din 24 ianuarie, în acest fel fiind deschis un canal direct de comunicare cu sediul din România al Life Insurance Marketing and Research Association (LIMRA), au anunţat, marţi, reprezentanţi ai Media XPRIMM.