Esti iscusit în design grafic si vrei sa dovedesti ca esti creativ? Atunci ai sanse sa câstigi si 1.000 euro! Design-ul sacosei de cumparaturi Palas Mall va fi conceput de un artist talentat. Palas a decis sa încredinteze realizarea conceptului grafic unui iesean si nu unei agentii specializate. O parte importanta din comunitatea locala (elevi, studenti si tineri absolventi ai specializarilor din domeniul Artelor, designeri sau persoane care au cunostinte de design grafic) este provocata în competitie.
Realizata din hârtie ecologica, sacosa personalizata va ajunge la clienti odata cu inaugurarea Palas Mall (în luna aprilie a acestui an) si, dincolo de utilitatea sa, va deveni un accesoriu fashion. Proiectele concursului "Noua sacosa de cumparaturi Palas Mall" se vor depune, între 23 ianuarie si 29 februarie 2012, pe site-ul www.palasiasi.ro (sectiunea Concurs), în format PDF (design, descriere concept si simularea sacosei finale).
Un juriu format din reprezentanti ai Universitatii de Arte "George Enescu" Iasi, ai unei agentii de publicitate, ai Iulius Group, ai mass-mediei si un designer profesionist vor alege 3 finalisti. Criteriile de selectie constau, în principal, în inovatie, originalitate, estetica, impact vizual, cromatica rezonanta brand-ului, precum si evidentierea Palas Mall tinând cont de întregul concept al ansamblului Palas. În desemnarea câstigatorului vor conta, în procent de 50%, preferintele juriului, iar diferenta o va reprezenta voturile fanilor Palas Iasi pe contul de pe Facebook. Pe 14 martie 2012 va avea loc anuntarea câstigatorului.
Regulamentul concursului se gaseste pe www.palasiasi.ro si pe Facebook Palas Iasi.
Esti iscusit în design grafic si vrei sa dovedesti ca esti creativ? Atunci ai sanse sa câstigi si 1.000 euro! Design-ul sacosei de cumparaturi Palas Mall va fi conceput de un art