Miscarea "Impreuna 2012" a strans peste 2.500 de adepti, in cateva zile de la demararea ei pe Facebook. Despre cum se va promova initiativa, de unde vor veni banii pentru finantare, cum se va concretiza un proiect inceput pe o retea sociala, dar si despre criticile privind o legatura cu proiectul Rosia Montana, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu publicitarul Bogdan Naumovici (foto), unul dintre initiatori.
Potrivit lui Naumovici, pe parcursul acestei saptamani urmeaza sa se realizeze si site-ul miscarii, care va fi structurat "pe comisii", conduse de oameni care se pricep la acele lucruri.
Bogdan Naumovici a mai spus ca dupa definirea componentei miscarii, vor urma si intalnirile fata in fata, pentru a vedea "cine sunt oamenii activi din povestea asta". Acest lucru urmeaza sa se intample in urmatoarele doua-trei saptamani.
Spoturi la TV?
Vom face si spoturi TV, daca vom avea bani pentru asta, a venit raspunsul lui Naumovici, adaugand ca pentru promovare se va folosi orice mijloc de comunicare, dar pentru asta este nevoie de buget.
"Tot ce avem pana acum este o miscare pe Facebook care nu a necesitat 1 leu", a spus acesta, adaugand ca "am avut in cap sa pornim cu niste filmulete, pentru a-i face pe oameni constienti de probleme. Am sarit peste aceasta etapa, din cauza evenimentelor din strada".
In schimb, spoturile vor fi despre problemele si solutiile gasite la aceste probleme, dupa cum a precizat Naumovici.
Si asta pentru ca exista oameni care nu sunt prezenti pe Facebook, astfel ca "vom folosi toate mijloacele de comunicare".
Bugetul si finantarea
De unde vor veni banii? "Principiul nostru este sa facem rost de bani putini, de la multa lume", a declarat Naumovici, adaugand ca "nu vrem sa fim datori nimanui, vom pune pe site fiecare ban".
Bogdan Naumovi