Registrul Comerţului Brașov nu mai lucrează cu publicul în intervalul 26 ianuarie – 3 februarie, pentru implementarea unui noul sistem informatic.
În acest interval, vor fi suspendate relațiile cu publicul, respectiv primirea actelor la ghişeu şi prin Sistemul de Formulare Electronice Inteligente și a cererilor de înregistrare în Registrul Comerţului.
Cererile de înregistrare se vor primi în regim de corespondenţă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate începând cu data de 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, funcţie de data primirii în registratura generală, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.
Registrul Comerţului Brașov nu mai lucrează cu publicul în intervalul 26 ianuarie – 3 februarie, pentru implementarea unui noul sistem informatic.
În acest interval, vor fi suspendate relațiile cu publicul, respectiv primirea actelor la ghişeu şi prin Sistemul de Formulare Electronice Inteligente și a cererilor de înregistrare în Registrul Comerţului.
Cererile de înregistrare se vor primi în regim de corespondenţă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate începând cu data de 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, funcţie de data primirii în registratura generală, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.