Clienţii unei firme de turism se plâng că au fost păcăliţi: au plătit în avans bilete care au fost anulate, iar banii nu le-au fost returanţi. Agenţia dă vina pe partenerii externi. Sursa: OCTAVIAN COCOLOȘ
Sorina şi-a rezervat cu două luni înainte de plecare biletele pentru a petrece un sejur în oraşul considerat de ea ca fiind de vis - Barcelona. Trebuia să plece în luna decembrie 2011, iar rezervarea a fost făcută prin Shell Tour din Bucureşti.
Cu doar o zi înainte de a îmbarca spre Catalunia, Sorina a primit un e-mail de la agenţia de turism prin care era anunţată că "biletele au fost anulate".
A rămas cu o pagubă de 3.000 lei, sumă plătită în avans pentru patru bilete cu destinaţia Barcelona. "Am cerut să mi se restituie banii. Cei de la agenţie s-au făcut că plouă. În cele din urmă, mi-au spus că îmi dau banii până în ianuarie, însă asta nu s-a întâmplat", se plânge tânăra.
"Am recuperat 650 de lei din 1.500"
Un alt caz în care este implicată aceeaşi agenţie de turism este cel al Iuliei. "Le-am comunicat că îmi vreau imediat banii şi nu doresc altă excursie de la ei. Eu am plătit pentru o vacanţă la Istanbul în jur de 1.500 de lei, din această sumă am recuperate până în acest moment doar 650 de lei. Intenţionez chiar să acţionez firma în instanţă pentru că, pe lângă suma pe care trebuie să o recuperez, mai am de încasat şi penalităţi de peste 1.000 de lei pentru faptul că au întârziat să-mi ofere sumele cuvenite", spune hotărâtă clienta.
Conform datelor puse la dispoziţie de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) s-au înregistrat 24 de reclamaţii care vizează firma Shell Tour.
Shell Tour: "Partenerii externi au anulat biletele"
Operatorul economic a fost deja sancţionat de către ANPC, iar cazul va fi transmis şi Ministerului Turismului, care poate deci