• Un pasaj superior va fluidiza traficul din oras, urmand a fi construit in cadrul proiectului Variantei de ocolire a municipiului Iasi • Sub pasajul cu patru benzi de circulatie, pe Drumul National DN 28, vor fi amenajate trei sensuri giratorii, la Arabesque, Dedeman si Metro
In cadrul proiectului Variantei de ocolire a municipiului Iasi va fi construit un pasaj rutier cu patru benzi, la iesirea din Iasi. Acesta reprezinta obiectivul al doilea din soseaua de centura a Iasului, care va avea o lungime totala de 29,5 kilometri, pe cele patru componente. Nodul rutier de la kilometrul 0 al Drumului National DN 28 va fi construit deasupra infrastructurii rutiere existente, dupa ce aceasta va fi modificata. Pe traseul actual al DN 28 vor fi realizate trei sensuri giratorii, in dreptul punctelor de desfacere Arabesque, Dedeman si Metro. De la iesirea din municipiul Iasi, primul sens giratoriu va permite accesul spre Arabesque, cel de-al doilea spre Uricani, pe Varianta de trafic greu a Soselei de centura, iar cel de-al treilea va inlesni accesul in Metro. In momentul de fata, acest proiect se afla la faza studiului de fezabilitate, el fiind intocmit de SC Iptana SA.
• Un pasaj superior va fluidiza traficul din oras, urmand a fi construit in cadrul proiectului Variantei de ocolire a municipiului Iasi • Sub pasajul cu patru benzi de circulatie, pe Drumul National DN 28, vor fi amenajate trei sensuri giratorii, la Arabesque, Dedeman si Metro
In cadrul proiectului Variantei de ocolire a municipiului Iasi va fi construit un pasaj rutier cu patru benzi, la iesirea din Iasi. Acesta reprezinta obiectivul al doilea din soseaua de centura a Iasului, care va avea o lungime totala de 29,5 kilometri, pe cele patru componente. Nodul rutier de la kilometrul 0 al Drumului National DN 28 va fi construit deasupra infrastructurii rutiere existente, du