Creativitatea transformă. Creativitatea vinde.Creativitatea se întâlnește cu economia pe teritoriul INDUSTRIILOR CREATIVE. Cum arată acest sector economic și care este harta creativități în România ?
Cea mai amplă cercetare din România pe această temă va fi făcută publică MIERCURI, 25 IANUARIE de la 10.30, la Sala Opera, Hotel Intercontinental, la conferința de presă organizată în cadrul proiectului “Promovarea antreprenoriatului în domeniul industriilor creative”.
Cercetarea face parte din proiectul "Promovarea antreprenoriatului în domeniul industriilor creative", ce are ca obiectiv general dezvoltarea competenţelor antreprenoriale în rândul celor care îşi doresc să lucreze în sectorul industriilor creative. Demarat în 2011, proiectul urmăreşte transformarea creativităţii şi a oportunităţilor din mediul economic în afaceri sustenabile, dar şi promovarea omogenităţii acestui domeniu creativ. Etapa de cercetare e primul pas în îndeplinirea obiectivelor.
Proiectul este realizat de Fundaţia Post-Privatizare în parteneriat cu Asociaţia ORICUM, S.C. GEA Strategy & Consulting SA, Centrul de Cercetare şi Consultanţă în Domeniul Culturii, S.C. M&C Strategy Development SRL, Universitatea Bucureşti şi Universitatea de Arte “George Enescu” din Iaşi şi este cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 “Investeşte în oameni!”.
Contact
Oana Preda – Expert comunicare, proiect “Promovarea antreprenoriatului în domeniul industriilor creative”
Tel: 031.1000.719; Fax: 031.1000.720; Mobil 0748.13.83.72
Creativitatea transformă. Creativitatea vinde.Creativitatea se întâlnește cu economia pe teritoriul INDUSTRIILOR CREATIVE. Cum arată acest sector economic și care este harta creativități în România ?
Cea mai amplă cercetare din România pe această t