TotalSoft, unul dintre cei mai mari producători locali de software, controlat de fondul elen de investiţii Global Finance, a obţinut anul trecut venituri totale de 25,9 mil. euro, în creştere cu peste 15% şi un profit operaţional (EBITDA) de 4,5 mil. euro, mai mare cu peste 28% faţă de anul precedent. Veniturile înregistrate în România au însemnat 21,96 mil. euro, în creştere cu peste 21% faţă de cele din 2010, diferenţa provenind din implementări de soluţii complexe în conturi internaţionale, potrivit companiei.
În structura cifrei de afaceri din România, cel mai mare aport l-a avut linia de business de proprietate intelectuală Charisma, care a generat venituri de 17,91 mil. euro, respectiv aproximativ 81% din cifra de afaceri realizată de companie pe această piaţă. Charisma ERP a contribuit cu 77% în această cifră, sistemul dedicat managementului resurselor umane Charisma HCM a contribuit cu 17%, iar sistemul Charisma Medical Software cu 6%.
Segmentele de piaţă care au înregistrat cele mai mari ponderi au fost retail/distribuţie (32,9%), producţie (21,9%), servicii (19,63%) şi financiar bancar (13,16%). Printre companiile cu care Totalsoft a semnat contracte în 2011 pentru Charisma se numără Garanti Leasing, Muntenia Medical Hospital, Mobiup Online, Simba Invest, TCE 3 Brazi, Dinamica Impex, European Eye Centers, Coca-Cola, General Electric Bulgaria, MedLife, Niro Grup, Diana, Gral Medical, Metalplast, Scop Computers sau Prospecţiuni.
TotalSoft s-a clasat pentru al doilea an consecutiv pe locul 1 în topul furnizorilor de soluţii ERP din România, conform studiului realizat de compania independentă de analiză de piaţă Pierre Audoin Consultants (PAC).
Studiul, publicat în septembrie 2011, care a analizat cifrele de afaceri realizate în 2010 de către 20 de jucători din piaţa ERP românească, au arătat o creştere a cotei de piaţă