Pasagerii ale căror curse aeriene au fost anulate au la dispoziţie trei variante, putând opta pentru a fi programaţi pentru alte zboruri, redirecţionaţi pe alte rute pentru a ajunge la destinaţia dorită sau pot alege să li se ramburseze contravaloarea biletelor, a declarat pentru gândul Valentin Iordache, director în cadrul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB).
Pentru întârzieri mai mari de două ore după efectuarea check in-ului, pasagerilor li se asigură alimente, apă, ceai, cafea, "ceea ce deja s-a şi întâmplat astăzi”, a mai spus Iordache.
Şi Compania Tarom a anunţat joi că toţi pasagerii care înregistrează întârzieri beneficiază de asistenţă din partea companiei pe durata aşteptării lor în aeroport, iar pasagerii ale căror curse au fost anulate vor fi reprogramaţi pentru următoarele zboruri sau vor putea opta pentru rambursarea contravalorii biletelor.
Pasagerii afectaţi de această situaţie sunt rugaţi să contacteze agenţiile emitente şi agenţiile TAROM pentru reprogramarea călătoriei sau rambursarea contravalorii biletului achitat, compania asigurând asistenţă tuturor pasagerilor săi, conform Regulamentului European privind drepturile pasagerilor pe transportul aerian nr.261/2004, potrivit unui comunicat remis de Compania Tarom.
"Prognozele meteo pentru următoarele ore nu indică îmbunătăţirea vremii"
Compania Tarom avertizează că prognozele meteorologice pentru următoarele câteva ore nu indică o îmbunătăţire semnificativă a vremii. "Pasagerii sunt rugaţi să contacteze compania, pentru informaţii legate de situaţia zborurilor lor, la numerele de telefon Call Center TAROM: 9361 (valabil pentru apeluri din Bucureşti): 021.204.64.64; 021.303.44.00 şi 021.303.44.44”, arată comunicatul Tarom care îşi asigură pasagerii că depune toate eforturile pentru operare în conformitate cu orarul de zbor, „însă numai în condiţii de