Retailerul de echipamente electro-IT, Flanco a întregistrat vânzări în creştere cu peste 40% pentru luna decembrie 2011, în comparaţie cu perioada similară a anului 2010. Valoarea vânzărilor trece de pragul de 85 milioane lei, cifra reprezentând dublul valorii rezultatelor înregistrate la nivelul unei luni obişnuite. "În condiţiile în care piaţa a înregistrat o creştere de peste 20% în luna decembrie 2011 comparativ cu decembrie 2010, Flanco a reuşit să crească într-un ritm dublu, atingând o cotă de piaţă de 13,5%. Evoluţia este în linie cu estimările noastre şi vine pe fondul dezvoltării reţelei de magazine, dar şi datorită unor acţiuni specifice de creştere a eficienţiei, precum numeroasele campanii de marketing", a declarat, în comunicat, Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Potrivit retailerului, televizoarele cu ecran plat, notebook-urile şi echipamentele frigorifice au fost vedetele lunii decembrie. Creşterea de 40% din luna decembrie 2011 a fost generată de toate categoriile de produse, care au înregistrat evoluţii bune faţă de decembrie 2010. "Televizoarele cu ecran plat, notebook-urile şi echipamentele frigorifice s-au detaşat drept categoriile cu cele mai bune vânzări în ultima lună a anului 2011, din punct de vedere valoric, rezultatele pe aceste segmente reprezentând mai mult de jumătate din cifra de afaceri a întregii luni. În timp ce televizoarele au înregistrat un sfert din totalul vânzărilor, notebook-urile au atins pragul de 15% din vânzările lunii decembrie, iar echipamentele frigorifice au avut o pondere de 11%", se mai arată în anunţul Flanco. Reprezentanţii companiei remarcă însă faptul că românii au cheltuit mai mulţi bani în decembrie 2011 comparativ cu perioada similară din 2010. Astfel valoarea medie a cumpărăturilor clienţilor Flanco a crescut, de asemenea, în decembrie 2011, cu peste 9% faţă de decembrie 2010 şi cu aproximativ 5% faţă de m