Persoanele care au achiziţionat, pentru date viitoare, bilete de tren la CFR Călători, se pot adresa angajaţilor de la casieriile companiei, din staţii sau de la agenţiile de voiaj, fie pentru a-şi modifica, fără niciun cost, data biletelor fie pentru a primi înapoi contravaloarea acestora, a declarat pentru gândul Adrian Vlaicu, consilier CFR Călători.
"Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul trenurilor care au fost anulate. În cazul în care, de exemplu, a fost anulat un tren de legătură, spre Constanţa să spunem, călătorul poate, în baza legitimaţiei de călătorie, fie să ceară CFR Călători înapoi contravaloarea biletului pe distanţa care nu poate fi parcursă, fie să călătorească, fără niciun cost suplimentar, cu un alt tren, chiar şi de alt rang, pe aceeaşi rută sau pe o altă variantă, până la destinaţia iniţială", a adăugat oficialul CFR Călători.
La ora redactării acestei ştiri, 12:50, compania de stat, în urma celei mai recente centralizări, a semnalat că 48 de trenuri sunt anulate, fără a lua în calcul cele care operează în jurul Capitalei, fiind înregistrate întârzieri la alte câteva zeci de garnituri.
În cazul în călătorii rămân blocaţi în tren, din cauza zăpezii, ei nu pot fi despăgubiţi în niciun fel de către compania de stat, în acest caz fiind invocată, conform regulamentului intern de funcţionare, situaţia de forţă majoră, respectiv viscolul.
Persoanele care au achiziţionat, pentru date viitoare, bilete de tren la CFR Călători, se pot adresa angajaţilor de la casieriile companiei, din staţii sau de la agenţiile de voiaj, fie pentru a-şi modifica, fără niciun cost, data biletelor fie pentru a primi înapoi contravaloarea acestora, a declarat pentru gândul Adrian Vlaicu, consilier CFR Călători.
"Acelaşi lucru se întâmplă şi în cazul trenurilor care au fost anulate. În cazul în care, de exemplu, a fost anulat un tren de legătură,