Retailerul a realizat vânzări de 15,6 mil. euro doar în intervalul septembrie-noiembrie
Compania a intrat pe piaţa românească în luna martie a anului trecut
Retailerul suedez Hennes & Mauritz (H&M) a avut în România vânzări de aproximativ 331 milioane de coroane suedeze, respectiv 37,3 milioane de euro, inclusiv TVA, de la intrarea pe piaţă, în martie 2011, până în luna noiembrie, când se încheie anul fiscal al companiei. Aceste rezultate au fost înregistrate în condiţiile în care la sfârşitul lunii noiembrie, compania suedeză avea o reţea de 11 magazine la nivel naţional.
În intervalul septembrie-noiembrie, ultimul trimestru al anului fiscal, vânzările din România au totalizat 138 milioane de coroane, însemnând aproximativ 15,6 milioane de euro, potrivit raportului financiar al companiei, citat de Mediafax. H&M, al doilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, obţine cea mai mare parte a veniturilor în Europa.
La nivel de grup vânzările au urcat la 14,6 miliarde de euro
Vânzările la nivel de companie au urcat de la 127 miliarde de coroane în anul fiscal anterior la 129 miliarde de coroane, respectiv 14,6 miliarde de euro. În acelaşi timp, profitul net a scăzut, însă, cu 15,5%, de la 18,7 miliarde de coroane la 15,8 miliarde de coroane (1,8 miliarde de euro), din cauza costurilor mai mari pentru bunurile comercializate şi a avansului cheltuielilor operaţionale.
În ultimul trimestru, vânzările au urcat de la 34,8 miliarde de coroane la 36,2 miliarde de coroane (4,1 miliarde de euro), iar profitul a coborât uşor, de la 5,5 miliarde de coroane la 5,36 miliarde de coroane (605 milioane de euro).
Perspectivele nesigure ale economiei globale afectează cererea de consum, iar iarna neobişnuit de călduroasă este responsabilă de creşterea stocurilor, a anunţat compania, citată de Reuters. În timp ce principal