Lasvit e un brand care a luat nastere in 2007, in Cehia, iar numele sau a devenit in scurta vreme cunoscut in lumea intreaga, prin realizarea unor proiecte decorative de exceptie in sticla si cristal.
Tanara si dinamica, aceasta companie surprinde prin abilitatea cu care a reusit sa cucereasca in numai cativa ani pietele cele mai importante de pe glob, adjudecandu-si locurile de frunte in selectia de proiecte pentru marile nume din sectorul de lux, relateaza Corriere della Sera.
Un succes cu parfum de pasiune
Denumirea de "Lasvit" a rezultat din asocierea a doua cuvinte din limba ceha, cu semnificatie speciala: "laska" - iubire si "svit" - lumina, fuziunea celor doi termeni dezvaluind pasiunea din spatele modelarii cristalului ca potir ce gazduieste lumina.
Traditia nu este de ajuns
Desi manufactura traditionala este deseori sinonima cu excelenta, proiectele noi au nevoie de elemente moderne, intr-o continua schimbare, fara a trada insa amprenta elegantei si stralucirii clasice de odinioara.
Lasvit constituie un exemplu elocvent in acest sens, fructificand bogata mostenire a transformarii cristalului in veritabile opere de arta, actualizand-o prin filtrele sofisticate ale unor noi tendinte contemporane.
Progresul formei - proiecte pe masura
Laboratorul in care iau nastere desenele destinate sa se transforme in compozitii de exceptie este de fapt un complex atelier in care cercetarea continua se impleteste cu simtul estetic, bazandu-se pe trei elemente de baza: design, lumina si experienta.
Fiecare creatie realizata in laboratoarele Lasvit cuprinde in esenta sa o poveste legata de spatiul careia i-a fost destinata, inspirandu-se din particularitatile arhitecturii si acordand o atentie deosebita contextului