Trenurile au reprezentat o perioadă lună de timp principalul mijloc de transport pe distanţe lungi în America. In perioada 1857-1859 s-a dezvoltat sistemul de căi ferate pentru transportul produselor alimentare din vest spre estul Statelor Unite, de unde se exportau spre Europa. Vagoanele din oţel apar in 1859, odată cu înlocuirea sinelor de fier cu cele din otel. In 1869, linia transcontinentala Union Pacific - ce traversa S.U.A de la vest la est - este data in folosinta. In acelasi timp, creste reteaua de cai ferate, prin construirea mai multor linii paralele pe acelasi traseu, fapt ce a dus la ingustarea latimii sinelor. De aceea, in 1885 se stabileste o lungime oficiala pentru distanta dintre sine -numita ecartament- de 1,44 metri.
Businessinsider.com a realizat o selecţie a celor mai spectaculoase fotografii de epocă aflate la Biblioteca Congresului înfăţisând locomotive, trenuri şi căi ferate. Imaginile fac parte din colecţia Atchison, Topeka, and Santa Fe Railway de Jack Delano de la Farm Security Administration/Office of War Information.
Trenurile au reprezentat o perioadă lună de timp principalul mijloc de transport pe distanţe lungi în America. In perioada 1857-1859 s-a dezvoltat sistemul de căi ferate pentru transportul produselor alimentare din vest spre estul Statelor Unite, de unde se exportau spre Europa. Vagoanele din oţel apar in 1859, odată cu înlocuirea sinelor de fier cu cele din otel. In 1869, linia transcontinentala Union Pacific - ce traversa S.U.A de la vest la est - este data in folosinta. In acelasi timp, creste reteaua de cai ferate, prin construirea mai multor linii paralele pe acelasi traseu, fapt ce a dus la ingustarea latimii sinelor. De aceea, in 1885 se stabileste o lungime oficiala pentru distanta dintre sine -numita ecartament- de 1,44 metri.
Businessinsider.com a realizat o sele