Stephen Denning
Arta povestirii în afaceri
Un ghid pentru lideri
Editura Publica
Traducere din engleză de Ovidiu Dajbog-Miron şi Florin Tudose. Cuvânt-înainte de Peter Barta, director executiv Fundaţia Post-Privatizare.
"Arta povestirii în afaceri" face parte din Co-Lecţia de Leadership, un proiect al editurii Publica susţinut de Fundaţia Post-Privatizare. Stephen Denning, fost director la Banca Mondială şi maestru al naraţiunii pentru afaceri, ne arată de ce povestirea constituie o abilitate esenţială pentru lideri. Orice poziţie ai avea într-o organizaţie - CEO, middle management sau în linia întâi - poţi conduce folosindu-te de poveşti pentru a impune schimbări. "Arta povestirii în afaceri - Un ghid pentru lideri" demonstrează cum povestirea este una dintre puţinele modalităţi disponibile pentru a face faţă principalelor - şi celor mai dificile - provocări ale leadershipului: să inciţi la acţiune, să faci oamenii să lucreze împreună şi să-i conduci spre performanţă. "Această carte este o realizare extraordinară - o carte pe care orice manager ar trebui să o citească înainte de a renunţa la plicticoasele prezentări PowerPoint. Creativă, eclectică, plină de pasiune şi utilă - o combinaţie rară şi câştigătoare pentru o carte de business." Larry Prusak, coautor "What's the Big Idea" şi "Working Knowledge".
"Cartea lui Steve Denning este o extraordinară sursă de inspiraţie pentru toţi liderii care vor să fie conectaţi cu angajaţii lor pe toate dimensiunile umane necesare pentru ca aceştia să-i urmeze în drumul spre succes." Mats Lederhausen, director McDonald's Ventures, McDonald's Corporation
"Problema pe care Stephen Denning o ridică e destul de serioasă, rezolvarea pe care o propune e spectaculoasă şi ignoranţa de care te face conştient te înspăimântă. Cartea vindecă rănile pe care rigiditatea mediului corporatist le-a creat î