Doi specialisti din head-hunting, doi manageri de succes, doua stiluri diferite, dar care au in comun atentia la detalii, eleganta si bunul simt, atat in afaceri, cat si in viata personala. Iata ce spun George Butunoiu si Radu Manolescu despre secretele managementului, pasiuni, gadgeturi si petrecerea timpului liber.
Radu Manolescu, managing partner la K.M.Trust & Partners se declara adeptul unor relatii cordiale cu angajatii, dupa un model cizelat in timp, pe care inca il mai perfectioneaza si in momentul de fata.
“Cred ca pana sa ajung la stilul pe care il am acum, am trecut prin mai multe variante si cred ca mai am mult de imbunatatit, prin urmare, inca mai fac “fine-tuning”. Incerc sa ii respect, sa ii expun la situatii complexe si provocatoare (in sens pozitiv), sa ii determin sa se dezvolte continuu. Incerc sa nu ii fac sa simta ca lucreaza pentru mine, ci cu mine”, a declarat el.
Un set de valori comune, atentia la nevoile angajatilor si clientilor deopotriva si exigenta sunt absolut necesare pentru a conduce cu succes o afacere, in opinia managerului.
“Ma bazez mult pe bunul lor simt, pe competenta lor si pe constiinta lucrului bine facut, insa sunt constient ca asta se poate obtine numai daca respira aceleasi valori in care cred si pe care orice client vrea sa le simta in interactiunea cu noi”, a spus Manolescu.
George Butunoiu, managing partner la George Butunoiu Executive Search, prefera o abordare mai clasica a relatiei dintre manager si angajat.
“Eu nu ma ghidez dupa un model, nu citesc carti de business si nici n-o sa ma inspir vreodata din astfel de publicatii. Fiind un om rational, cu o gandire matematica, sunt convins ca intr-un business antreprenorial logica, bunul simt si buna credinta sunt suficiente. Un alt aspect important este sa fii un om civilizat, la modul general, cu angajatii, cu clientii, furnizorii