Suedezii de la H&M au avut în perioada martie-noiembrie 2011 vânzări de 37 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de 11 magazine, potrivit unui raport financiar al companiei. Vânzările sunt aferente anului fiscal al companiei suedeze care începe la 1 decembrie şi se încheie în 30 noiembrie.
La un calcul rapid, fără a ţine cont de data la care au fost deschise magazinele şi perioada lor de funcţionare dintr-un an, H&M a avut vânzări de 3,36 mil. euro per magazin în România. Spre comparaţie, un magazin din Ungaria are un rulaj anual de 2,8 mil. euro, potrivit calculelor ZF. În Ungaria, H&M are 20 de magazine, cinci deschise anul trecut, şi vânzări de 56 mil. euro. H&M a deschis primul magazin din România în martie 2011 în centrul comercial AFI Palace din Capitală, iar apoi a urmat o extindere agresivă în urma căreia suedezii au ajuns în noiembrie la 11 magazine.
În perioada septembrie-noiembrie, ultimul trimestru al anului fiscal, vânzările H&M pe piaţa locală au ajuns la 15 mil. euro (sumele au fost transformate din coroane suedeze în euro la cursul de ieri). În 2011 H&M a deschis 266 de magazine noi, deşi planul iniţial prevedea inaugurarea a 250 de magazine, potrivit informaţiilor din raportul anual al grupului. Deschiderea unui număr mai mare de magazine faţă de planul iniţial s-a datorat oportunităţilor uriaşe de extindere din China şi reacţiei pozitive a noilor pieţe, respectiv România şi Croaţia, se mai arată în raportul anual.
Suedezii de la H&M au avut în perioada martie-noiembrie 2011 vânzări de 37 de milioane de euro pe piaţa locală cu o reţea de 11 magazine, potrivit unui raport financiar al companiei. Vânzările sunt aferente anului fiscal al companiei suedeze care începe la 1 decembrie şi se încheie în 30 noiembrie.
La un calcul rapid, fără a ţine cont de data la care au fost deschise